Azərbaycanın 12 bölgəsində - 9 rayon və 3 şəhərinin diaqnostik qiymətləndirmədən keçən və yanvarın 1-dən maaşları artırılan müəllimlər əmək haqlarına artımlarını yanvarın sonunda əldə edə biləcəklər. Movqe.az xəbər verir ki, bunu Trend-ə Təhsil Nazirliyinin (TN) İnsan resursları şöbəsinin müdir müavini İlham Nağıyev deyib. Onun sözlərinə görə, ötən ilin noyabr-dekabr aylarında ölkənin 12 rayon və şəhərində keçirilən diaqnostik qiymətləndirmədə 25693 müəllim iştirak edib. Onların təxminən 1 faizi müvafiq keçid balını toplaya bilmədikləri üçün qiymətləndrimədən keçə bilməyib. Buna görə də həmin müəllimlərin əmək haqları yanvar ayından artırılmayacaq.
İ.Nağıyev əlavə edib ki, əmək haqlarının artımı diaqnostik
qiymətləndirmədən keçən 25 431 müəllimə (qiymətləndirmədə iştirak
edən müəllimlərin 99 faizi) şamil ediləcək.
İ.Nağıyev qeyd edib ki, TN əmək haqları artırılacaq müəllimlərin
təsdiqlənmiş adlı siyahısını bu günlərdə yerli rayon, təhsil
şöbələrinə göndərməyi planlaşdırır: "Yanvar ayının sonunda həmin
müəllimlərin əmək haqlarının dərs yükünə uyğun olaraq, artırılması
planlaşdırılır".
Nazirlik rəsmisinin sözlərinə görə, artımın məbləği konkret olaraq,
müəllimin dərs yükündən, pedaqoji fəaliyyət üzrə stajından, ali,
yoxsa orta ixtisas təhsilli olmasından, fəxri adının
olub-olmamasından, sinif rəhbəri olub-olmamasından və digər bir
necə meyardan asılı olacaq: "Bunlardan asılı olaraq, əmək haqları
30-40 faiz artırılacaq. Əmək haqları daha çox, yəni 40 faiz
artırılan pedaqoji stajı çox, fəxri adları olan müəllimlər
olacaqlar. 10-cu ixtisas dərəcəsi üzrə işləyən, ali məktəbi yeni
bitirən, stajı olmayan müəllim köhnə sistemlə 1 stavka, yəni 12
saat dərs deyəndə onun əmək haqqı 160 manata yaxın olurdu. Amma
yeni meyarla hesablandıqda ali məktəbi yeni bitirən məzunun dərs
yükü norması artıq yeni qaydalarla - 18 saatlıq stavka üzrə
hesablanacaq. Yeni sistemlə onun əmək haqqı 18 saata görə 310 manat
olacaq. Amma müəllim 18 saat deyil, 6 saat da, yaxud 24 saat də
dərs deyə bilər. 24 saat dərs dedikdə müəllim artıq 310 manat
deyil, daha yüksək əmək haqqı alacaq".
İ.Nağıyev qeyd edib ki, diaqnostik qiymətləndirmədə yüksək nəticə
göstərən müəllimin nəticəsi onun əmək haqqında birbaşa rol oynamasa
da, dolayısı ilə rol oynayır: "Çünki yüksək nəticə göstərən
müəllimin dərs yükü az nəticə göstərəndən çox olur. Yəni, nəticə
etibarilə həmin müəllimin əldə etdiyi məbləğ daha yüksək olur.
Digər tərəfdən, əmək haqqı artımı diaqnostik qiymətləndirmədən
keçən bütün müəllimlərə şamil olunsa da, qiymətləndirmənin əsas
məqsədlərindən biri əmək haqlarının artırılması deyil. Əsas məqsəd
müəllimin bilik və bacarığını öyrənmək, ixtisasartırma kurslarının
artıq ünvanlı olaraq təşkil edilməsidir. Biz nazirlik olaraq,
müəllimlərin differensial əmək haqqı sisteminə keçidi
planlaşdırırıq. Bu sistemə keçid zamanı müəllimin yalnız indiki
kimi dərs yükü, stajı, təhsili deyil, artıq onun bilik və
bacarıqlarının da nəzərə alınması planlaşdırılır".